Impuls do zmiany

2008-07-24 13:27

 

„Życie jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiesz, na co trafisz”,

jak powiedział Forrest Gump.

 

Kiedy jakiś czas temu poszukiwałam dla siebie impulsu do działania, do jakiejkolwiek zmiany,  trafiłam m.in. na Złote Myśli. Tworzą je ludzie pełni zapału i chęci do zmiany. Ich optymizm jest zaraźliwy. Umożliwiają na swojej stronie dostęp do artykułów i literatury, którą w dużej części można czytać i nie koniecznie zaraz kupować. Jednak żeby znaleźć – trzeba szukać, a jeśli wiemy gdzie – łatwiej i szybciej możemy zmienić swoje życie na lepsze i spokojniejsze, przestajemy roztrząsać problemy dnia codziennego, a zaczynamy widzieć nowy cel w swoim życiu.

Pomyślałam, że pora najwyższa abym napisała tu właśnie o takich miejscach w internecie, które mogą pomóc komuś odnaleźć swój impuls, swój cytat, otworzyć wreszcie to pudełko i wyjąć swoją czekoladkę.

Dlaczego piszę o tym dopiero dziś? Ja też potrzebowałam impulsu, którym dziś właśnie jest oferta Złotych Myśli. Wyjątkowa oferta tworząca możliwość do zmiany, do wzięcia własnego życia w swoje ręce. Są to  najlepsze publikacje wydane przez Złote Myśli. Najlepsze, bo motywujące do zmiany, napisane przez ludzi, którzy pokazują jak podjęli wyzwanie zmiany swojego życia na lepsze i odnieśli sukces.

 Pakiet Rozwoju Osobistego

 

Oferta ważna tylko do 6 września!

Elżbieta P. Marta

 

 

Powrót

 Copyright EPM@ press